Cum îndeplinim așteptările clienților. Studii de caz SprintMove
În acest articol îți arătăm cum sunt percepute serviciile de mutări mobilă, cum îndeplinim așteptările clienților, care sunt așteptările lor și cum procedăm astfel încât clienții noștri să se declare mulțumiți de noi. Vom porni în ilustrarea așteptărilor clienților noștri de la testimonialele primite de-a lungul timpului.
Corina, fire francă, ne-a mărturisit că a fost sceptică atunci când am informat-o că mutarea va dura o singură zi, însă spune că băieții (n.n. din echipa noastră) s-au mișcat incredibil.
Așadar, clienții se așteaptă ca lucrarea să decurgă mai repede decât ar decurge în regie proprie (adică prin propriile forțe plus ajutorul vecinilor, rudelor și prietenilor), dar nu se așteaptă neapărat la o asemenea rapiditate. În acest caz, așteptările Corinei au fost atinse și chiar depășite de noi.
Gelu, recunoscător, ne-a scris că prețul perceput de noi a fost corect (mulțumim specialistului nostru în logistică pentru buna estimare făcută inițial, specialist apreciat chiar de către Gelu). Completează cu informația că incidentele au lipsit.
Clienții se așteaptă ca serviciul prestat de noi să aibă un bun raport între calitate și preț. Ceea ce la noi, SprintMove Company, se întâmplă. Iar lipsa incidentelor (mobila toată rămânând în aceeași stare, nesuferind loviri și zgârieturi) denotă grija noastră față de lucrul altuia.
Marwin ne-a scris scurt că suntem o firmă de mutări așa cum pretindem: profesionistă, și că totul s-a desfășurat fără probleme. De aici reiese ceva care se poate aplica în orice situație: clienții s-au săturat de promisiuni deșarte, făcute în mod gratuit, fără un fundament real. Clienții vor din ce în ce mai mult autenticitate.
Faptul că s-au înregistrat zero probleme, sinceri să fim, nu este numai meritul nostru – dacă persoanele care se mută mențin cu noi un bun dialog de la început și până la sfârșit, totul va decurge bine. Fiindcă suntem precauți și nu lăsăm situațiile neprevăzute (ploaie, un toc de ușă prea jos etc.) să ne încurce.
Bonus Case-Pariuri, o firmă de data aceasta, evidențiază siguranța cu care am efectuat relocarea sediului din București în Timișoara. Distanța parcursă a fost suficient de mare; sediul a implicat mai multă mobilă și mai multe lucruri, așadar a fost vorba de alocarea unor resurse importante și de o bună organizare.
Reprezentanții companiei au subliniat profesionalismul și calitatea noastră (fapt pentru care mulțumim), de aici reieșind că așteptările înalte chiar își pot găsi echivalent în servicii de calitate înaltă.
Am mai putea înfățișa alte câteva exemple, relevante cel puțin pentru noi, insightful, cum s-ar spune, însă este suficient pentru spațiul alocat acestui articol. Una peste alta, concluzia este aceeași: noi, echipa SprintMove, depunem toate eforturile necesare pentru a îndeplini toate cerințele clienților.
Cum îndeplinim așteptările clienților? Cerințe legate fie de mutări de mobilă, fie legate de relocări de sedii de firmă, de mutări internaționale, de transport de mobilă ori de debarasări de mobilă, de depozitare a lucrurilor pe o anumită perioadă, de manipulare de obiecte fragile și de montare/demontare a pieselor de mobilier le îndeplinim cu profesionalism.
Încă din 2007 oferim servicii complete și total transparente, la standarde europene.